باکس های پلکسی گلاس چیست

پلکسی گلاس,تندیس پلکسی,ساخت تندیس,استند پلکسی,خرید تندیس, استند لوازم آرایشی

باکس پلکسی گلاس چیست:

به جعبه(باکس) های ساخته شده از پلکسی گلاس که جهت نگهداری و یا نمایش کالاهای تزئینی و محصولات خاص مورد استفاده قرار می گیرند، باکس پلکسی گلاس گفته می شود.این باکس ها از ورق پلکسی گلاس شفاف ساخته می شوند که بهترین گزینه برای ساخت این محصول می باشد. بیشترین کاربرد باکس های پلکسی که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد باکس گل می باشد. این هدیه های جذاب وخاطر انگیز ترکیب گل و جعبه شفاف پلکسی میباشد. باکس پلکسی گلاس به تازه ماندن گل کمک بسیاری می کند.

پلکسی گلاس,تندیس پلکسی,ساخت تندیس,استند پلکسی,خرید تندیس, استند لوازم آرایشی

متریال مورد استفاده در ساخت باکس پلکسی گلاس :
بهترین نوع باکس های شیشه ای از جنس پلکسی گلاس شفاف ساخته می شوند. پلکسی گلاس به کار رفته در این جعبه ها از نوع تایوانی می باشد. پلکسی گلاس های تایوانی در مقابل ضربه مقاوم هستند و به سادگی خراشیده و مات نمی شوند. از همین رو گزینه مناسبی حهت ساخت انواع باکس شیشه ای به شمار می روند. همچنین برشکاری آسان توسط برش لیزری یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این متریال می باشد. باکس های پلکسی به دلیل آن که یک وسیله برای نمایش و یا کاور محصولات و یا اشیاء خاص هستند می بایست به بهترین شکل برش خورده و آماده مونتاژ شوند. مونتاژ و چسباندن قطعات مختلف باکس توسط چسب پلکسی گلاس کلروفرم انجام می پذیرد.

باکس در ابعاد دلخواه:
این جعبه ها را می توان در ابعاد مختلفی تولید نمود. اما گاهی با توجه به ضخامت و ابعاد ورق و موجودی جنس در انبار یا بازار محدودیت هایی وجود دارد. برای مطرح کردن ابعاد مورد نظر خود میتوانید با ما در تماس باشید.

تفاوت باکس پلکسی گلاس و باکس شیشه ای:
از مهم ترین عللی که باعث محبوبیت باکس های پلکسی گلاس شده است، مراحل تولید آسان تر نسبت به باکس های شیشه ای می باشد. ایمنی بیشتر پلکسی نسبت به شیشه نیز از مواردی است که مورد توجه قرار دارد. البته این نکته را هم
باید اضافه کرد که هزینه تمام شده باکس های پلکسی کمی بیشتر از نمونه های شیشه ای است. اما باکس پلکسی گلاس از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار است.

 

گروه تولیدی تهران پلکسی با توجه به تجربیات گذشته و بررسی نیاز مشتریان، اقدام به تولید انواع باکس ها نموده است. شما عزیزان میتوانید برای استعلام قیمت و اطلاع دقیق از نحوه تولید باکس های پلکسی با شرکت ما در تماس باشید