خرید باکس پلکسی | نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گلستان | گرگان-مرداد۹۹

هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گلستان مرداد ۹۹ در نمایشگاه بین المللی استان گلستان برگزار خواهد شد. گروه صنعتی تهران پلکسی آمادگی خود را جهت ساخت و خرید باکس پلکسی در صورت نیاز مشارکت کنندگان کنگره اعلام مینماید . شما عزیزان میتوانید از طریق شماره های  ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱و ۰۹۳۸۱۴۲۶۰۰۲ با ما درتماس باشید.

باکس پلکسی،باکس پلکسی گلاس،باکس هدیه پلکسی،صندوق صدقات پلکسی،خرید باکس پلکسی،باکس قرعه کشی،نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان

 

 ساخت باکس پلکسی گلاس ویژه هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان

::زمان برگزاری : ۲۸ الی ۳۱ مرداد ۹۹
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی استان گلستان
::وب سایت:artanamanegar.ir

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان

امروز رویدادهای تخصصی در تمامی نقاط جهان، به عنوان محرک توسعه بازار و انتقال دانش و فناوری های نوین به شمار می آیند، از این رو توجه به تخصصی برگزار شدن، ارایه نوآوری ها، توجه به ساخت و تولید هدفمند و شناخت بازار و هچنین آمادگی برای رقابت در کنار محصولات و تولیدات متنوع ملی و بین المللی نقش اثر گذار یک رویداد را بخوبی به نمایش می گذارد.
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان، به عنوان یکی از مراکز پیشرو در صنعت نمایشگاهی کشور و درمنطقه شمال ایران، توانسته است زیرساخت های لازم و هماهنگی های مورد نیاز هجدهمین رویداد تخصصی صنعت ساختمان گلستان را فراهم آورد و نسبت به ادوار گذشته با بهره گیری و همکاری گروه های توانمند نمایشگاهی، رشد قابل توجهی داشته باشد و چشم انداز خوبی را برای سالهای آتی فراهم نماید.

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان

هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با هدف ” معرفی فناوریهای نوین ساختمان، تقویت بازار رقابتی، توسعه سرمایه گذاری ” به دنبال ایجاد فرصت ها و رویکردهای جدیدی است تا بتواند، سطح روبه رشد فناوری و ارتقاء دانش صنعت ساختمان استان گلستان را درمقایسه با سایر استانهای کشور به نمایش بگذارد و از طرفی تقاضا بازار و نیاز مخاطبان و علاقمندان به حوزه ساخت و ساز را فراهم نماید و به محل تلاقی فرصت ها و مشارکت تمامی مجریان، مسئولان، مدیران و متخصصان تبدیل نماید.