باکس پلکسی | نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران (ایران لب) | تهران –آذر۹۹

هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران آذر ۹۹ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. گروه صنعتی تهران پلکسی آمادگی خود را جهت ساخت و خرید باکس پلکسی در صورت نیاز مشارکت کنندگان کنگره اعلام مینماید . شما عزیزان میتوانید از طریق شماره های  ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱و ۰۹۳۸۱۴۲۶۰۰۲ با ما درتماس باشید.

پلکسی گلاس، تندیس پلکسی، باکس قرعه کشی، باکس پلکسی،نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی، تهران پلکسی  

خرید باکس قرعه کشی  ویژه هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران (ایران لب)

::زمان برگزاری : ۲۷الی ۳۰ آذر۹۹ :: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران ::وب سایت:iranlabexpo.ir  

معرفی هفتمین نمایشگاه  ایران لب

هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت27 الی ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد . در این نمایشگاه بیش از ۴۰۰ شرکت با عرضه بیش از ۹۰۰۰ محصول در حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی حاصل کار خود را در معرض دید خریداران و بازدیدکنندگان قرار می دهند. نهادها و دستگاههای مختلفی مانند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی ، دستگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی وابسته به نهادهای مختلف مانند وزارت نیرو، جهاد دانشگاهی، آموزش و پرورش از جمله خریداران اصلی این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

دستاورد های نمایشگاه

1.آثار فرهنگی: نهادینه شدن فرهنگ حمایت از تولید داخل و جهت‌دهی به بخش دولتی برای خرید از محصولات ساخت ایران در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی. شایان‌ذکر است خریداران این محصولات غالباً اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها بوده و تخصص لازم درزمینه عملکرد و پیچیدگی تجهیزات را دارند. 2. آثار اقتصادی: افزایش اشتغال، افزایش حجم فروش، افزایش توان صادرات و افزایش توان مالی برای سرمایه‌گذاری داخلی در توسعه فعالیت‌های شرکت‌های داخلی 3.آثار آموزشی و پژوهشی : تأمین زیرساخت‌های آزمایشگاهی مورد نیاز دانشگاه‌ها و پژوهش سراها؛ با توجه به اینکه این خرید از سوی مراکز علمی و پژوهشی کشور صورت می‌گیرد، در نهایت منجر به افزایش زیرساخت‌های آزمایشگاهی آموزشی و پژوهشی می‌شود. 4.آثار بهره‌وری و کیفی: توان‌افزایی شرکت‌های داخلی؛ بدیهی است که هرچقدر بازار شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی گسترده شود منجر به افزایش توانمندی شرکت‌ها شده و همچنین با ارتباط‌گیری با کاربران نهایی تجهیزات می‌تواند منجر به افزایش کیفیت و در نهایت افزایش صادرات محصولات باکیفیت ایرانی شود.  5.آثار علمی و فناوری: تقویت توان آزمایشی و پژوهشی در دانشگاه‌ها و تأمین زیرساخت‌ های لازم تحقیقاتی می‌تواند منجر به رشد علمی‌کشور شده و حتی از این تجهیزات به‌منظور تحقیق و توسعه محصولات فناورانه استفاده شود