تابلو چلنیوم چیست؟

تهران پلکسی، پلکسی گلاس، تندیس پلکسی، ساخت تندیس، استند پلکسی،خرید تندیستابلوهای چلنیوم
تابلوهای چلنیوم نسل تقریباّ جدیدی از تابلوهای حروف برجسته با روشنایی می باشند که از رویه پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم که نوعی آلیاژ آلومینیوم است تشکیل می گردند. این نوع حروف برجسته امروزه به لحاظ زیبایی ،مقاومت و آسیب پذیری کمتر نسبت به سایر حروف از طرفداران بسیاری در صنعت تابلوسازی و تابلوهای تبلیغاتی برخوردار است. فرایند تولید تابلوهای چلنیوم در کارگاه تابلوسازی طاها رسانه امروز به صورت کاملا اتوماتیک توسط دستگاه حروف ساز چلنیوم و دستگاه های برش لیزر و سی ان سی صورت می گیرد که به لحاظ سرعت، دقت و ظرافت چندین برابر نمونه های دست ساز است وجهت تامین روشنایی این حروف از ماژول های اس ام دی که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند بهره گرفته می شود.

چلنیوم با پایه آلمینیوم می باشد و دارای مشخصات زیر است:
1- زیبایی ظاهری بسیار زیاد
2- عدم زنگ زدی و تغییر شکل در اثر زمان
3- بهترین گزینه برای ساخت تابلو با حروف برجسته
همانطور که در بالا گفته شد تابلو چلینیوم دارای كیفیت بسیار بالا بوده و در برابر نور آفتاب، گرما و سرما مقاوم بوده و تغییر شكل و رنگ نخواهد داد و از لحاظ زیبایی جلوه خاصی به تابلوها می دهد.

تهران پلکسی، پلکسی گلاس، تندیس پلکسی، ساخت تندیس، استند پلکسی،خرید تندیستفاوت بین چلنیوم اصل و تقلبی:
لبه چلنیوم های اصلی ضخیم میباشد و حروف ساخته شده بعد از ساخت از استحکام خوبی برخوردار میشود مخصوصا حروف های درشت و بزرگ ، به همین دلیل است که تابلوسازهای با تجربه برای ساخت حروف بزرگ از لبه های اصلی استفاده می نمایند. رنگ لبه های چلنیوم اصلی در برابر نور آفتاب و تغییرات جوی در طی سالیان ثابت بوده و تغییر رنگ نداده و همیشه براق خواهد بود. ولی لبه های چینی نازک میباشد و این نازکی در بعضی از مارک ها به حدی میباشد که با کوچکترین فشار تغییر حالت میدهند و یا سوراخ میشوند، در عوض برای سازنده حروف، کار کردن با آن بسیار آسان میباشدواز این لبه ها برای ساخت حروف های کوچک میتوان استفاده کرد.