خرید تندیس پلکسی | نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته | تهران-دی۹۹

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته دی ۹۹در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. گروه صنعتی تهران پلکسی آمادگی خود را جهت  طراحی و ساخت  تندیس مربوط به این همایش به مشارکت کنندگان اعلام مینماید. شما عزیزان میتوانید برای دریافت استعلام قیمت از طریق شماره های  ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱ و ۰۹۳۸۱۴۲۶۰۰۲ با ما در تماس باشید.

پلکسی گلاس، تندیس پلکسی، ساخت تندیس، استند پلکسی،تندیس چهره، باکس پلکسی،نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

 تندیس پلکسی گلاس ویژه هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

::زمان برگزاری :۵ الی ۸ دی ۹۹
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران
::وب سایت:avinholding.com

معرفی نمایشگاه:

نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه بیش از 380 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ده ها کشور جهان حضور و مشارکت دارند و به ارائه نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون،تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات می پردازند.  در نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته علاوه بر جمهوری اسلامی ایران، کشورهای آلمان، ترکیه، بلژیک، امارات متحده عربی، کره جنوبی، تایوان، هند، هنک گنگ، سریلانکا، چین، ایتالیا و اسپانیا نیز  هرساله حضور یافته و تکنولوژی ها و خدمات مرتبط با حوزه تبلیغات و بازاریابی را ارائه می کنند.

بي شک در دنياي امروز نقش تبليغات و بازاريابي درعرصه اقتصادي غير قابل انکار است و آن دسته از بنگاه هاي اقتصادي مي توانند در گود رقابت باقي بمانند که بهترين و نوين ترين برنامه هاي تبليغاتي و بازاريابي را براي خود داشته باشند و بي‌ترديد گذار موفق و ورود به عرصه هاي جهاني منوط به رشد و توسعه توان تبليغات و دانش بازاريابي است.  معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، حمایت از صنعت تبلیغات، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاه های اقتصادی، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی؛  از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است.

این رویداد بین المللی  براساس آمار در هر دوره به لحاظ کیفی و تنوع محصول با رشد قابل و فزاینده ای روبه رو بوده است. برگزاری همایش مبانی تحقیقات بازاریابی، برگزاری سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش و حضور هیات های خارجی برخی دیگر از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.