استند فروش محصول | نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیر دولتی و صنایع آموزشی وابسته | تهران – آذر۹۹

دومین  نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیر دولتی و صنایع آموزشی وابسته ،آذر ماه سال ۱۳۹۹در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. گروه صنعتی تهران پلکسی آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به انواع استند محصول و سازه های حجمی مورد نیاز برای مشارکت کنندگان در این نمایشگاه می باشد. شما عزیزان میتوانید برای سفارش استند های نمایش محصول مورد نیاز از طریق شماره های  ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱و ۰۹۳۸۱۴۲۶۰۰۲ با ما درتماس باشید.

پلکسی گلاس، تندیس پلکسی،استند فروش محصول، استند پلکسی،نمایشگاه دستاوردهای مدارس، تهران پلکسی

استند نمایش محصولات ویژه دومین  نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیر دولتی و صنایع آموزشی وابسته

 

::زمان برگزاری : ۲۷ الی ۳۰ آذر۹۹
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران
::وب سایت:school-expo

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته به عنوان رویدادی در مسیر توسعه وارتقاء کیفیت خدمات بخش غیردولتی تعلیم وتربیت، همزمان با سی­ امین سال تصویب قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی در سال گذشته کار خود را آغاز نمود و در اولین دوره خود میزبان جمع کثیری از فعالان بخش غیردولتی آموزش و پرورش و صنایع آموزشی و استارتاپ ها و شرکت­های فن آور بود. دوره اول نمایشگاه ضمن پذیرش 400 شرکت کننده از بین مدارس، مراکز و مجتمع های آموزشی غیردولتی و صنایع آموزشی، اهدافی همچون ارائه موفقیت ها و دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی، تبادل دانش و تجارب مدیران، طرح ایده های نوین آموزشی و پژوهشی را دنبال کرده است.

دومین دوره این نمایشگاه که در آذرماه 1399 برگزار خواهد شد با تکیه بر تجارب قبلی و با رویکرد و شعار”خلاقیت – فناوری – یادگیری”، زمینه معرفی توانمندی ها، ودستاوردهای افتخارآمیز مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی همچنین حضور فعال موسسات خدمات و صنایع آموزشی و شرکت های دانش بنیان و خلاق را فراهم نموده و میزبان اجزای مختلف زیست بوم تعلیم و تربیت و مدرسه داری در کشور خواهد بود. پیش بینی می شود که بیش از 100 هزار نفر از گروه های مختلف از جمله فعالان بخش غیردولتی تعلیم و تربیت، مدیران و معلمان مدارس دولتی وغیردولتی، متخصصان و صاحب نظران حوزه آموزش و پرورش، رسانه ها، مسئولان دولت در دستگاه های مختلف و دانش آموزان و اولیای ایشان از نمایشگاه بازدید کنند. علاوه بر این در نمایشگاه دوم، رویدادهای متنوعی مانند همایش علمی، کارگاه های آموزشی تخصصی، برنامه های فرهنگی و هنری دانش آموزان، ارائه تجارب مدرسه داری و خدمات نوین آموزشی توسط متخصصان داخل و خارج از کشور برگزار و به اجرا گذاشته خواهد شد.