استند فروشگاهی | نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با ویروس کرونا | تهران – خرداد۹۹

 نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با ویروس کرونا ،خرداد ماه سال ۱۳۹۹در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. گروه صنعتی تهران پلکسی آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به انواع استند محصول و سازه های حجمی مورد نیاز برای مشارکت کنندگان در این نمایشگاه می باشد. شما عزیزان میتوانید برای سفارش استند های نمایش محصول مورد نیاز از طریق شماره های  ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱و ۰۹۳۸۱۴۲۶۰۰۲ با ما درتماس باشید.

پلکسی گلاس، تندیس پلکسی، ساخت تندیس، استند پلکسی،ویروس کرونا، تهران پلکسی

استند نمایش محصولات ویژه نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با ویروس کرونا

::زمان برگزاری : ۲۴ الی ۲۶ خرداد ۹۹
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران
::وب سایت: corotech.ir

معرفی:

نخستین نمایشگاه سال ۹۹ میباشد که در اواخر  خرداد ماه برگزار میشود.این نمایشگاه با عنوان «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» و با حضور تولید کنندگان مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی سلولوزی و ماشین آلات وابسته تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی برپا خواهد شد.

پیش از این نیز، بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه فوق، از رعایت نکات ویژه بهداشتی لازم در زمان برگزاری این نمایشگاه خبر داده و اظهارداشته بود: تمام تمهیدات لازم به منظور ضدعفونی شدن محیط نخستین نمایشگاه سال 99 مانند رعایت فاصله ایمنی میان بازدیدکنندگان و غرفه داران, فراهم کردن تجهیزات ضدعفونی مانند تونل در درب ورودی سالن , اسپری الکل در غرفه ها و ماسک به کار گرفته می شود. وی همچنین با تاکید بر این نکته که عمده بازدیدکنندگان این نمایشگاه از جمع متخصصین است، گفته بود که عموم مردم می توانند به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی, از طریق وبسایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به آدرس iranfair.com به صورت مجازی از نخستین نمایشگاه سال 99 به صورت مجازی بازدید کنند.