قیمت باکس پلکسی گلاس | نمایشگاه بین المللی ماشین آلات مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی(ایران تکس) | تهران –آذر۹۹

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی(ایران تکس) ۹۹ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. گروه صنعتی تهران پلکسی آمادگی خود را جهت ساخت و خرید باکس پلکسی در صورت نیاز مشارکت کنندگان کنگره اعلام مینماید . شما عزیزان میتوانید از طریق شماره های  ۶۹۷ ۳۶۶ ۴۴ – ۰۲۱و ۰۹۳۸۱۴۲۶۰۰۲ با ما درتماس باشید.

پلکسی گلاس، تندیس پلکسی، ساخت تندیس، استند پلکسی،نمایشگاه ایران تکس، تهران پلکسی

باکس قرعه کشی  ویژه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی(ایران تکس)

::زمان برگزاری : 3الی 6 آذر ۹۹
:: مکان برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران
::وب سایت:spnco.net
::نام اختصاری: ایران تکس(irantex)
::تلفکس:26409902-021
:: ساعت بازدید: 9 الی 17

معرفی ایران تکس(irantex)

نمایشگاه ایران تکس یک رویداد ۴ روزه است که در نمایشگاه بین المللی دائمی تهران برگزار می شود. این رویداد محصولاتی مانند ماشین آلات نساجی ، مواد اولیه ، منسوجات خانگی ، گلدوزی و منسوجات خانگی و غیره را در صنعت نساجی ، پارچه و نخ به نمایش می گذارد. ایران تکس(irantex) یک نمایشگاه بین المللی جامع برای ماشین آلات و محصولات نساجی است. این نمایشگاه به دلیل دارا بودن محصولات و عمق وسیعی که دارد ، هم برای غرفه داران و هم برای بازدید کنندگان ، بستر اطلاع رسانی برای ارائه و یادگیری جدیدترین روندهای این صنعت است.
ما در حال ارائه ساخت و خدمات غرفه های نمایشگاه کلید در دست و مدیریت رویدادها هستیم. این نمایشگاه فرصت خوبی برای دستندرکاران صنعت نساجی ازجمه تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان نخ و عرضه کنندگان مواداولیه والیاف است تا ارتباطی نزدیکتر وعمیق تر با یکدیگر برقرار کنند و به توسعه کسب و کار خود در زمینه نساجی کمک کنند.

گروه کالایی:

– ماشین آلات نساجی، چرخ خیاطی، ماشینهای گلدوزی و دوخت و برش
– انواع منسوجات خانگی(پارچه های پرده ای ، پارچه های رومبلی، حوله، رومیزی، ترمه، کوسن، لوردراپه، پرده و کرکره، سرویس های آشپزخانه، حمام و…)
– انواع کالای خواب ( تشک، پتو، رو تختی، ملحفه و روبالشی، بالش، لحاف و لوازم و قطعات وابسته )
– انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی – انواع پارچه، پوشاک ( زنانه، مردانه، نوزاد و بچه گانه) روسری و شال